OBCHODNÉ A REKLAMAČNÉ PODMIENKY
OBCHODNÉ PODMIENKY
Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že akceptuje obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásené predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcom sa riadia podľa stanovených podmienok, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.
ZASIELAME TOVAR NA SLOVENSKO AJ DO ČR
Potvrdenie objednávky
Objednávka je potvrdená automaticky odoslaným e-mailom. Tento e-mail Vám musí prísť ihneď obratom, inak objednávka nie je správne odoslaná. O jej odoslaní budete taktiež informovaný e-mailom. Objednávka je platná iba vtedy, pokiaľ kupujúci uvedie úplné a pravdivé údaje do svojej objednávky. Pri zistení nezrovnalostí príp. vymyslených údajov, objednávku automaticky stornujeme.
Odoslanie objednávky
O odoslaní objednávky budete informovaní e-mailom. Doba dodania tovaru sú v priemere 3 pracovné dni, expedujeme do 24 hodín. Čo sa týka ČR doba dodania je do 7 pracovných dní.
Storno objednávky
Nakoľko pracujeme a expedujeme rýchlo je možnosť zrušiť každú objednávku do 1 hodiny od jej záväzného potvrdenia, a to telefonicky alebo e-mailom na infopromees@gmail.com stačí napísať meno, e-mail a číslo objednávky, ktorú si želáte zrušiť.
Vrátenie tovaru
Podľa zákona č. 108/2000 Z.z. § 12 ods 1 o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji má zákazník nárok na vrátenie tovaru do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru. Zákazník svoje právo na vrátenie tovaru uplatňuje e-mailom alebo telefonicky. Po prijatí tovaru na našej adrese v stanovenej lehote 14 pracovných dní budú peniaze za tovar zaslané bankovým prevodom na účet zákazníka do 14 pracovných dní. Tovar musí byť nepoužitý, nepoškodený a v pôvodnom neporušenom obale.
Dodacia lehota
do 3 pracovných dní, expedujeme do 24 hodín. Čo sa týka ČR doba dodania je do 7 pracovných dní.
Reklamácia a záruka
Prípadnú reklamáciu vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou v súlade s platným právnym postupom. Kupujúci je povinný tovar po svojom prevzatí skontrolovať tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je nám kupujúci povinný okamžite hlásiť. Za vady vzniknuté prepravcom nezodpovedáme. Na všetok tovar sa vzťahuje zákonom stanovená 24 mesačná záruka, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady.
Záruka sa nevzťahuje na:
- vady vzniknuté bežným používaním,
- nesprávnym použitím výrobku,
- nesprávnym skladovaním.
Postup pri reklamácii:
1. Informujte nás telefonicky, e-mailom na infopromees@gmail.com alebo písomne - následne Vám bude zaslaný reklamačný formulár, ktorý zašlete spolu s tovarom na našu adresu
2. Tovar zašlite doporučene (nie na dobierku) na našu adresu
Jolana Hikaníková
Moyzesova 865/64
017 01 Považská Bystrica
Vašu reklamáciu vybavíme najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou firmou.
Ochrana osobných údajov
Kupujúci vyhlasuje, že súhlasí v zmysle ust. § 11 ods. 1 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“), aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje vo všetkých svojich informačných systémoch, a to najmä údaje, ktoré sú potrebné na realizáciu objednávky kupujúceho.
Záverečné ustanovenia
Tieto obchodné podmienky sú platné od 1.5.2016. PROMEES si vyhradzuje právo zmeny obchodných podmienok bez predchádzajúceho upozornenia.